Den store PIM-veiledningen for B2B
Produktinformasjonsstyring, PIM, dreier seg om metodisk strukturering og visualisering av et selskaps produkter i en nettbutikk og andre kanaler. Formålet med PIM er å legge til rette for å skape en dynamisk produktkatalog som gjør det enkelt å presentere hele vareutvalget på en informativ og overbevisende måte. Det dreier seg også om å gi den interne organisasjonen nødvendig støtte til å arbeide effektivt med tilbud og produkter.
I denne veiledningen finner du våre beste ideer og råd om hvordan B2B-selskaper kan bruke PIM som et smart og kraftfullt verktøy til å utvikle og effektivisere produktinformasjons
styring sin – så de kan tilby den best mulige produktopplevelsen også på nett.
Du lærer:
- Hvordan du kan møte utfordringen med å finne frem i et komplekst produkttilbud
- Hvordan PIM-systemet forenkler og effektiviserer arbeidet
- Hvorfor PIM er nøkkelen til å lykkes med B2B-salg
- De fire grunnleggende komponentene i PIM
- Hvordan du kan integrere PIM-systemet for å oppnå ekte forretningsfordeler
Last ned veiledningen og lær hvordan du kan skape en velstrukturert produktportefølje og presentere den på en tydelig og lett tilgjengelig måte på nett.