Effektiviser produkt-
opplevelsen med PIM

Effektiviser produkt-
opplevelsen med PIM

Den store PIM-veiledningen for B2B

Produktinformasjonsstyring, PIM, dreier seg om metodisk strukturering og visualisering av et selskaps produkter i en nettbutikk og andre kanaler. Formålet med PIM er å legge til rette for å skape en dynamisk produktkatalog som gjør det enkelt å presentere hele vareutvalget på en informativ og overbevisende måte. Det dreier seg også om å gi den interne organisasjonen nødvendig støtte til å arbeide effektivt med tilbud og produkter.

PIM B2B thumbnail.pngI denne veiledningen finner du våre beste ideer og råd om hvordan B2B-selskaper kan bruke PIM som et smart og kraftfullt verktøy til å utvikle og effektivisere produktinformasjons

styring sin – så de kan tilby den best mulige produktopplevelsen også på nett.

Du lærer:

  • Hvordan du kan møte utfordringen med å finne frem i et komplekst produkttilbud
  • Hvordan PIM-systemet forenkler og effektiviserer arbeidet
  • Hvorfor PIM er nøkkelen til å lykkes med B2B-salg
  • De fire grunnleggende komponentene i PIM
  • Hvordan du kan integrere PIM-systemet for å oppnå ekte forretningsfordeler

Last ned veiledningen og lær hvordan du kan skape en velstrukturert produktportefølje og presentere den på en tydelig og lett tilgjengelig måte på nett.

Last ned veiledningen for B2B-selskaper!

Last ned PDF

Del på sosiale medier